eTwinning Pojelerimiz
Projemiz ekim ayında 12 öğretmen ve 60 öğrenciye başlayan 6 ay süreli bir avrupa projesidir. zorbalıksız okullar temennisiyle öğrencilerimiz arasındaki zorba davranışları azaltmak,farkındalık geliştirmek, empati becerilerini güçlendirmek ve aynı zamanda ingilizce dil becerilerini geliştirmeyi hedefliyoruz.
Psikolojik Danışman Hayriye AYDOĞMUŞ
Ekm
Türkiye’nin ve dünyanın geleceği olan çocuklarımız için çevre sorunları oluşmaya başladı. Doğal dengenin korunması ancak çevrenin kirlenmesinin önlenmesi ile sağlanabilir. Bunun için de bilinçli nesiller yetiştirmek önemlidir. Projede, gelecek nesillere bırakılabileceğimiz yaşanabilir bir dünya için çevre bilincinin çocuklara aşılanması ve kazandırılması amaçlanmıştır. Özellikle geri dönüşümün öneminin kavranması önemlidir. Su kullanımı konusunda çeşitli faaliyetler yapmak, Öğrencilerin kaynakları doğru ve temiz kullanmasını sağlamak gereklidir. Projede yapacağımız çalışmalar çevre ve su kaynakları kullanımının doğru olmasını amaçlamaktadır.
Psikolojik Danışman Hayriye AYDOĞMUŞ
Mrt
Projemizin Amacı: Bilinçli ve çevreye duyarlı öğrenciler yetiştirmektir. Öğrencilerimizin suyu tanıyan, suyu etkin kullanan ve koruyan bireyler olarak yetişmelerini sağlamak. Su kaynakları, su kullanımı, su kirliliği, su tasarrufu ve yönetimi konularında bilgi, tutum ve davranış kazandırmak.
Projemiz ilkokul müfredatına uygundur. 3.sınıf Hayat Bilgisi Dersi ve 4.sınıf fen bilimleri öğretim programında, sonuç olarak kaynak kullanımında tasarruflu olmaya özen göstermektedir. Yaşam için gerekli olan kaynakların ve geri dönüşümün önemini kavrar.
https://twinspace.etwinning.net/
https://www.facebook.com/groups/1305233643239981/?ref=share
ULUSAL AJANS TARAFINDAN DEGERLENDİRİLEN PROJEMIZ HEM ULUSAL HEM AVRUPA KALITE ETİKETİ ALMAYA HAK KAZANDI.
Bu projenin amacı, yaratıcılık ve iletişim becerilerini geliştirmektir. İlkokul düzeyindeki takımlar belirledikleri çizimi dijital kültür öğrenmek için birlikte çalışırlar. Bilgisayar programı ile gerçeğe uygun dokular kullanma gerçek hayattaki karşılığını oluşturmaya çalışırlar.